کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

اولین کتابخانه عمومی شهر زهان

مراسم اختتامیه استانی هفتمین جشنواره رضوی

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ

شنبهبا معرفی 34 برگزیده در خراسان جنوبی برگزار شد:آیین اختتامیه استانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضویهفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 34 برگزیده در استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه 19 مرداد ماه جاری به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اینکه امسال، دومین سالی است که جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، گفت: تعداد شرکت کنندگان در سال 95، 230 هزار نفر بوده و در سال 96، 630 هزار نفر در سطح کشور است که نشان دهنده رشد 300 درصدی شرکت کنندگان در این جشنواره است.
«محمدرضا رضایی» افزود: در خراسان جنوبی نیز 3 هزار و 986 نفر در سال 95 و 19 هزار و 740 نفر در سال 96 در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
وی ادامه داد: میانگین شرکت کنندگان در کشور نسبت به جمعیت 8/0 درصد و در خراسان جنوبی 5/3 درصد بوده است که نشان از تأثیر گذاری این برنامه ها در افزایش فرهنگ کتابخوانی است.
وی یادآور شد: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که در بخش های کودک، نوجوان، بزرگسال و گویا در کشور برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه، کتابخوانی را امری بسیار مهم در جامعه ذکر کرد و گفت: اگر برای کتابخوانی ارزش قائل نشویم، کتابخانه ها خالی می شوند و این آسیب جدی برای جامعه است.
«محمد حسینی» تأکید کرد: باید برای مشاهیر و مفاخر خود ارزش قائل بوده و به دنبال تغییر رویکردها در این خصوص باشیم؛ در غیر اینصورت در آینده با مشکل مواجه می شویم.
در این مراسم، علاوه بر برگزیدگان استانی جشنواره، 15 کتابدار از سراسر استان به عنوان کتابداران فعال و سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیرجند و رؤسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های بشرویه، طبس و قاینات، به عنوان رؤسای فعال در جشنواره انتخاب و «روزنامه خراسان جنوبی» به عنوان رسانه برتر و «اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی» و «صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی» به عنوان دو دستگاه مشارکتی برتر معرفی شدند.
  • کتابخانه شهدای غزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی