کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

اولین کتابخانه عمومی شهر زهان

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • کتابخانه شهدای غزه

(2) نشست کتاب خوان مدرسه ای شهرستان (زیرکوه)-

(2) نشست کتاب خوان مدرسه ای شهرستان (زیرکوه) در کتابخانه عمومی (شهدای غزه زهان)با حضور علاقه مندان برگزار شد.من و آقای خورشید» نوشته (سعید هاشمی)/ ارائه توسط: (میلاد موسوی)، «غذا چه فایده ای دارد؟» نوشته (سوفی بلیر)/ ارائه توسط: (زهرا بارکش) «تخم مرغ خال خالی » نوشته (تاد تدهیلز)/ ارائه توسط: سارا قلی زاده، «لی لی قاه قاه)» نوشته (مصطفی رحماندوست )/ ارائه توسط: (ایمان اعتماد پور)، «نازک نارنجی  » نوشته (هلن لستر)/ ارائه توسط: (زهراعباسی)، «می آیی اسباب بازی ها را جمع کنیم؟)» نوشته (رودابه کمالی)/ ارائه توسط: (امیر محمد کماچی)، )، «کی بود؟ کی بود؟برنگشت تاساعت هفت و هشت)» نوشته (ناصر کشاورز)/ ارائه توسط: (فاطمه زهرا سعادتی فر)، «پیازی که گرمش بود؟)» نوشته (محمد رضا شمس)/ ارائه توسط: (مهدیه عباسی)،

در پایان جلسه مسابقه نقاشی نیز برگزار شد. نشست در مدرسه برگزارشد ولی مسابقه نقاشی همان روز در کتابخانه برگزارشد.


  


  • کتابخانه شهدای غزه
  • کتابخانه شهدای غزه

  • کتابخانه شهدای غزه

18 اردیبهشت مصادف است با میلاد حضرت علی اکبر که روز جوان نامگذاری شده است این روز را به تمامی جوانان تبریک می گوییم.

Image result for ‫روز جوان گرامی باد‬‎

  • کتابخانه شهدای غزه
  • کتابخانه شهدای غزه

Image result for ‫روز معلم‬‎

  • کتابخانه شهدای غزه
آآفتاب: استاد شهید آیت‌الله مطهری در 13 بهمن 1298 هجری شمسی در فریمان واقع در 755 کیلومتری شهر مقدس مشهد در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان می‌گشاید. پس از طی دوران طفولیت به مکتبخانه رفته و به فراگیری دروس ابتدایی می‌پردازد. در سن دوازده سالگی به حوزه علمیه مشهد عزیمت نموده و به تحصیل مقدمات علوم اسلامی اشتغال می‌ورزد. 
در سال 1316 علی‌رغم مبارزه شدید رضاخان با روحانیت و علیرغم مخالفت دوستان و نزدیکان، برای تکمیل تحصیلات خود عازم حوزه علمیه قم می‌شود. در دوره اقامت پانزده ساله خود در قم از محضر مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی (در فقه و اصول) و حضرت امام خمینی ( به مدت 12 سال در فلسفه ملاصدرا و عرفان و اخلاق و اصول) و مرحوم علامه سید محمد حسین طباطبائی (در فلسفه: الهیات شفای بوعلی و دروس دیگر) بهره می‌گیرد. 
در سال 1331 در حالی که از مدرسین معروف و از امیدهای آینده حوزه به شمار می‌رود به تهران مهاجرت می‌کند. در تهران به تدریس در مدرسه مروی و تألیف و سخنرانیهای تحقیقی می‌پردازد. در سال 1334 اولین جلسه تفسیر انجمن اسلامی دانشجویان توسط استاد مطهری تشکیل می‌گردد. 
  • کتابخانه شهدای غزه

Image result for ‫اعیاد شعبانیه مبارک باد‬‎

  • کتابخانه شهدای غزه

 شعبان ماه بسیار شریفى است و منسوب به حضرت سید انبیاء حضرت محمد صلى الله علیه و آله است، آن حضرت این ماه را روزه می‌گرفت و به ماه رمضان‏ وصل مى‏‌کرد و مى‌فرمود: شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد بهشت برای او واجب می‌شود.

از حضرت صادق(ع) روایت شده است که چون ماه شعبان فرا می‌رسید امام زین العابدین(ع) اصحاب خود را جمع مى‌نمود و مى‌فرمود اى اصحاب من مى‌دانید این چه ماهى است؟ این ماه شعبان است و حضرت رسول(ص) مى‌فرمود: شعبان ماه من است پس در این ماه براى جلب محبت پیغمبر خود و براى تقرّب به سوى پروردگار خود روزه بدارید. به حقّ آن خدایى که جان علىّ بن الحسین به دست قدرت اوست سوگند یاد مى‌کنم که از پدرم حسین بن على(ع) شنیدم که فرمود شنیدم از امیرالمؤمنین(ع) که هر که روزه بگیرد در ماه شعبان براى جلب محبّت پیغمبر خدا و تقرّب به سوى خدا؛ خداوند او را دوست می‌دارد و در روز قیامت کرامت خود را نصیب او می‌گرداند و بهشت را براى او واجب می‌کند.

  • کتابخانه شهدای غزه