کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

اولین کتابخانه عمومی شهر زهان

کلاس قصه گویی و شعر خوانی

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

9 دی ماه روز بصیرت گرامی باد

کلاس قصه گویی وشعر خوانی برای دانش آموزان عضو کتابخانه برگزار شد.قصه گویی ازکتاب مثل ها وقصه هایشان ( قصه های زمستان) و شعر خوانی از کتاب ترانه های نوازش که نویسنده هر دو مصطفی رحماندوست است.

متن کتاب دارای 89 قصه برای روزهای فصل زمستان است که برای هر روز آن یک قصه همراه با سه ضرب المثل است که با گفتن یک قصه برای کودکان آنها را با سه مثل نیز آشنا می کنیم.

قصه گویی فعالیتی بسیار ارزنده است که به بالابردن قدرت خلاقیت ، فهم و یادگیری بچه ها کمک می کند و شیرینی عادت به مطالعه به کام آنها می چشاند. قصه های این کتاب نیز ، ریشه در گنجینه ی پر ارزش فرهنگ مردم ایران زمین داردوهویت ایرانی  بچه هایمان را تقویت می کند.  

ترانه های نوازش ازمصطفی رحماندوست که شعر خوانی شد. که بچه هابه ترتیب هر کدام یک شعر را بلند خواندند همگی استفاده کنند که نویسنده به خوبی با شعر کودکان را با موضوعات مختلف آشنا می کند و تصاویرآن نیز متن راکامل می کند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. 

  • کتابخانه شهدای غزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی