کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

اولین کتابخانه عمومی شهر زهان

اطلاعیه مدیر کل نهاد

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ


در آستانه روز «کتاب، کتابخوانی، کتابدار» صورت پذیرفت؛
یادداشت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد
علیرضا مختارپور در آخرین یادداشت خود ضمن تبریک روز «کتاب، کتابخوانی، کتابدار» به همه خدمتگزاران صدیق عرصه فرهنگ، کتاب و کتابخوانی، نکاتی را در خصوص مسائل مختلف مرتبط با کتابداران و کارکنان نهاد تشریح کرد.
تاریخ انتشار:٢٢ / ٨ /١٣٩۵

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز شنبه بیست و دوم آبان با نگارش یادداشتی، ضمن تبریک روز «کتاب، کتابخوانی، کتابدار» به کتابداران و کارکنان نهاد، نکاتی را در خصوص با محاسبه بند ده ماده 68، محاسبه سنوات بیمه کتابداران و کارکنان، روند تغییر وضعیت شماری از همکاران نهاد، انتخاب طرح‌های برگزیده لباس کتابداران و برقرار شدن امکان بهره‌مندی کلیه کارکنان قراردادی خرید خدمت نهاد از مزایای کارکنان پیمانی ارائه کرد.

متن کامل یادداشت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است:

به نام آن که جان را روشنی داد

کتابداران و همکاران عزیز و گرامی

  با اهدای سلام و احترام

فرا رسیدن روز کتاب،‌ کتابخوانی و کتابدار را به همه شما خدمتگزاران صدیق عرصه فرهنگ و کتاب و کتابخوانی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال سلامتی، سعادت و موفقیت یکایک شما عزیزان را خواستارم.

علیرغم تمامی تنگناها و مشکلات،‌ بهبود امور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ابعاد مختلف (فرهنگی، آموزشی،‌ رفاهی و ...) در سه سال اخیر همواره رو به رشد بوده و کمتر همکاری است که منکر این حرکت مثبت باشد.

اما امروز و در آستانه روز قدردانی از شما عزیزان چند مطلب جدید که به همت و تلاش خدمتگزاران شما در ستاد نهاد به مرحله تحقق رسیده در میان می‌گذارم:

1) با مصوبة هیأت امنای نهاد،‌ کار محاسبه بند ده ماده 68 به میزان 50%‌ برای تمامی همکاران و کتابداران و افزودن آن به احکام کارگزینی انجام شد و ان شاءالله مبالغ قابل پرداخت از اول مهر سال جاری و با حقوق آبان ماه واریز می‌گردد.

برای کتابداران و همکاران عزیز روستایی و انجمنی نیز مبالغی مشابه به قرارداد ایشان اضافه گردید.

از آنجا که مبالغ مربوطه متناسب با برخی موارد از حقوق ثابت می‌باشد لذا با توجه به تفاوت حقوق همکاران، فوق‌العادة بند ده نیز برای افراد مختلف تفاوت دارد اما حداقل مبلغ اضافه شده در هر ماه دو میلیون ریال است.

2) خوشبختانه و پس از پیگیری‌های مداوم هفته گذشته سازمان تأمین‌اجتماعی مبلغ قابل پرداخت برای محاسبه سنوات بیمه بیش از 1500 تن از همکاران را محاسبه و به نهاد ابلاغ کرد که تا دو هفتة آتی اولین قسط آن پرداخت و پس از آن سنوات همکاران از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی پذیرفته می‌شود.

3) علیرغم برخی جو سازی‌ها و انتشار اخبار ناصحیح، روند تغییر وضعیت 47 تن از همکاران روستایی و انجمنی به قراردادی تصویب و در مسیر اجرا قرار گرفت.

همچنین تغییر وضعیت 144 نفر از نیروهای قراردادی خرید خدمت نهاد به پیمانی نیز در مسیر اجرا قرار گرفت.

موارد لازم برای طی روند قانونی نیز در حال انجام است. این روند برای دیگر همکاران نیز در حال بررسی است.

4) کار انتخاب نمونه‌های برگزیده طرح لباس کتابداران به پایان رسید و تا پایان ماه جاری طرح‌های برگزیده از سوی کارگروه ساماندهی لباس در سامانه سامان برای اطلاع و اظهار نظر کتابداران و همکاران عزیز قرار می‌گیرد تا پس از جمع‌بندی نظرات شما عزیزان کار انتخاب نهایی طرح‌ها انجام شود. ان شاءالله

5) همچنین بهره‌مندی کلیه کارکنان قراردادی خرید خدمت نهاد از مزایای کارکنان پیمانی از جمله اعطای طبقه، رتبه، محاسبه سنوات خدمت، فوق‌العاده شغل و... به مرحلة اجرا در آمده و احکام مربوطه در مرحلة ارسال به استان‌ها می‌باشد.

در خاتمه بار دیگر مراتب تقدیر و تشکر خود و همکارانم در ستاد مرکزی نهاد را از شما عزیزان اعلام می‌دارم و استدعا دارم هرچه بهتر و بیشتر در ارائة خدمات فرهنگی خود به جامعة ارزشمند کشورمان کوشا باشید. از همة شما عزیزان التماس دعا دارم.

و من اللّه التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل 

  • کتابخانه شهدای غزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی