کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

اولین کتابخانه عمومی شهر زهان

جمع خوانی

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ق.ظ

31 خرداد 1360 مصادف است با شهادت این شهید والا مقام دکتر مصطفی چمران( روز بسیج استادان) به همین مناسبت جسه جمع خوانی برگزار شد.

جمع خوانی کتاب "مرگ از من فرا می کند " مصطفی چمران راوی مکمل فرهاد خضری از انتشارات روایت فتح سال 1387 به چاپ رسیده است در کتابخانه مورخه 95/3/29با اعضای کتابخانه جمع خوانی شد. 

کتابدار افزود: «مرگ از من فرار می کند» داستان هایی شنیدنی از عارف بی نظیر وپر رمز و رازجبهه هاست. داستان هایی از روزهایی که «مصطفی چمران» در امریکا درس می خواند، از روزهایی که در لبنان می جنگید، از روزهایی که در دهلاویه و سوسنگرد مسئول عملیات چریکی شده بودو از روزهای جبهه تا آسمان  روایت می شود.  

درپایان کتابداراز شرکت کنندگان خواست آن را امانت بگیرند و مطالعه دقیق تری داشته باشند. چرا که این جزو 50 کتاب سال خواندن است که از طرف نهاد کتابخانه ها معرفی شده است. 31 خرداد مصادف است با شهادت این بزرگوار پس به جاست که آثار این شهید را مطالعه کنیم تا ببینیم چرا آسمانی شد. 

مرگ از من فرار می کند، کتاب چمران

  • کتابخانه شهدای غزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی