کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

کتابخانه عمومی شهدای زهان

برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛ و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

اولین کتابخانه عمومی شهر زهان

دومین کتاب ماه

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ
 دومین «کتاب‌خوان ماه»

کتابخانه عمومی شهدای غزه زهان در باب«50 کتاب سال» و معرفی کتاب‌های منتخب هر ماه در قالب «کتاب‌خوان ماه»بوسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود:در قالب این طرح، ماهانه تعدادی کتب از حوزه‌های مختلف، توسط کارشناسان و صاحبنظران انتخاب شده و جهت معرفی و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی  به شیوه های مختلف برای عموم ارائه خواهد شد. 

 «هم روزنامه هم کلوچه» نوشته مریم هاشم‌پور، «آنک آن یتیم نظر کرده» نوشته محمدرضا سرشار، «جاذبه و دافعه علی(ع)» نوشته استاد شهید مرتضی مطهری و «نیلوفر نیایش (نگاهی به زندگی و شخصیت امام سجاد (ع)» نوشته حسین سیدی، عنوان کتاب‌های معرفی شده در دومین سری «کتاب‌خوان ماه» است که در اردیبهشت 95 از سوی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، معرفی شده است.

مسئول کتابخانه در امور کتاب و کتابخوانی  افزود: برگزاری جلسات معرفی و نقد و بررسی، اطلاع‌رسانی در وبلاگ کتابخانه و مدارس، برگزاری جلسات همخوانی و تهیه و توزیع  پوستر کتب ، برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام این کتابخانه دانست.

گفتنی است؛ پیش از این، کتابهایی در مورد زندگی امام علی ( ع) و درس هایی از نهج البلاغه دربین معتکفین شهر زهان توزیع شد که با استقبال روبرو شد. 
  • کتابخانه شهدای غزه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی